תגיות
ריבית
שאלה:
שלום הרב, אני רואה חשבון וגובה תשלום בסוף שנה על ליווי שנתי והגשת דוח שנתי. אני מעוניין לתת ללקוחות שלי אפשרות לשלם לי תשלום חודשי במקום תשלום שנתי משתי סיבות: 1. לפעמים קשה ללקוח לשלם סכום גדול בסוף שנה. 2. לי עדיף תשלומים חודשים בשביל התזרים שלי. לפעמים קשה לחלק את המחיר השנתי למחיר עגול ויש צורך לעגל סכומים וכן לעיתים יש לי רצון לגרום ללקוח לבחור באחת האפשרויות ואז אחשב שאפשרות זו תהיה זולה יותר. האם יש כאן בעיה של ריבית כאשר יווצר פער בין שתי אפשרויות התשלום חודשי או שנתי? תודה רבה!
תשובה: